لمس خروج از رکود،نیازمند گذر زمان است/ عملکرد قابل قبول دولت در کنترل تورم

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

لمس خروج از رکود،نیازمند گذر زمان است/ عملکرد قابل قبول دولت در کنترل تورم
نویسنده : morteza تاریخ : سه شنبه 2 تير 1394

عضو هیات رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس عملکرد دولت در کنترل تورم را مثبت ارزیابی کرد و گفت: البته رکود همچنان بصورت کامل انجام نشده، اما اقداماتی که تاکنون صورت گرفته و آثاری که متوجه حوزه تولید شده، قابل قبول است.               

ابراهیم نکو درگفت‌و‌گو با خبرنگارخبرگزاری خانه ملت،درخصوص عملکرد دولت برای خروج از رکود، گفت: دولت تاکنون اقدامات ارزشمندی را در زمینه خروج از رکود انجام داده، اما مردم همچنان اثرات آن را حس نکرده اند و به همین دلیل نیز به عمکلرد دولت برای خروج از رکود انتقاد دارند.

 

مشکلات به ارث مانده از دولت قبل ،خروج از رکود را زمان‌بر کرده است

نماینده مردم بهارستان و رباط کریم درمجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنده معتقدم مشکلات به ارث مانده از دولت قبل باعث شده که خروج از رکود زمانبر باشد و به همین دلیل نیز مردم رونق اقتصاد را همچنان احساس نکرده اند.

وی ادامه داد: تمام تلاش دولت،رفع مشکل رکود است،اما باید قبول کرد که اقتصاد ایران به بیماری رکود تورمی دچار بوده و درمان آن، بسیار دشوار و نیازمند گذر زمان است.

عضوهیات رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس همچنین عملکرد دولت برای کنترل تورم را مثبت ارزیابی کرد و افزود: در این بخش شکی نیست که عملکرد دولت قابل قبول و مورد رضایت همگان است،اما رفع تورم به تشدید رکود منتهی شده و به همین دلیل نیز، باید در این بخش با احتیاط گام برداشته شود.

به گفته این نماینده مردم درمجلس نهم، خروج از رکود نیز همچنان به صورت کامل انجام نشده،اما اقداماتی که تاکنون صورت گرفته و آثاری که متوجه حوزه تولید شده،قابل قبول است.

نماینده مردم بهارستان و رباط کریم در مجلس عنوان کرد: به هر حال باید قبول کرد که رفع رکود،اقدام کاملا دشواری است،اما به دلیل عمیق بودن مشکلات،دولت تنها در زمینه کنترل تورم و ایجاد آرامش در بازار عملکرد قابل حسی داشته و در کل این موضوع بیانگر اراده دولت برای حل مشکلات مردم است


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.